W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Statystyki oglądalności BIP od dnia 01.06.2015

Statystyki strony Urząd Miejski
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wydziały Urzędu 135787
Dane podstawowe 97675
Potwierdzenie pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym celem przedłożenia w zakładzie pracy 71479
Kierownictwo Urzędu 51846
Konta bankowe 46804
Uzyskanie dowodu osobistego 38073
Godziny pracy 30334
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj projektu „Łódzki Tramwaj Metropolitalny: etap Pabianice – Ksawerów” 18935
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 16875
Zgłoszenie instalacji przydomowej oczyszczalni ścieków 15507
Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Pabianicach 14302
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi - 2021 r. 12349
Nieodpłatna pomoc prawna 11607
Wydawanie odpisów z ksiąg stanu cywilnego 11096
Zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego na czas nieoznaczony wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Pabianice 10760
Zameldowanie na pobyt stały 10553
Sekretariat Prezydenta Miasta 10210
Podatek od nieruchomości 9801
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi - 2017 r. 9433
Mackiewicz Grzegorz 9031
Referat Podatków i Opłat Lokalnych 8713
Referat Spraw Lokalowych 8545
Ustalenie prawa do dodatku mieszkaniowego 8029
Ochrona danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach 8026
Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów (związane z prowadzoną działalnością gospodarczą) 7933
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi - 2020 r. 7846
Protokoły z kontroli zewnętrznych 7656
Referat Edukacji i Kultury 7611
Uzyskanie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, dokonanie zmiany, zawieszenia, wznowienia i wykreślenia wpisu w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej 7566
Rejestracja zgonu 7535
Podatek od nieruchomości - 2020 r. 7343
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa (dla osoby fizycznej) 7319
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi - 2019 r. 6787
Referat Opłat za Odpady Komunalne 6691
Podatek od nieruchomości - 2022 r. 6684
Informacja dla osób niesłyszących i niedosłyszących 6517
Zespół ds. promocji Miasta 6370
Zawarcie związku małżeńskiego przed Kierownikiem USC 6349
Referat Dodatków Mieszkaniowych 6060
Referat Planowania Przestrzennego 5827
Dofinansowanie świadczeń pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym 5749
Inteligentny system transportowy - zaprojektuj i wybuduj 5704
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych Miasta Pabianice w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2019 r. 5657
Biuro Kart Miejskich 5434
Opłata z tytułu posiadania psa - 2020 r. 5389
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych Miasta Pabianice w okresie od 01 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2021 r. 5249
Zgłoszenie urodzenia dziecka 5014
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi - 2022 r. 4971
Archiwum Zakładowe 4808
Referat Spraw Pracowniczych 4772
Statystyki strony Prezydent miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Prezydent 91619
Zarządzenie nr 83/2020/P 3520
Zarządzenie nr 400/2015/P 3263
Zarządzenie nr 125/2017/P 2856
Zarządzenie nr 294/2017/P 2752
Zarządzenie nr 114/2016/P 2356
Zarządzenie nr 58/2021/P 2185
Zarządzenie nr 281/2015/P 2114
Raport o stanie miasta Pabianice za 2018 rok 1941
Zarządzenie nr 237/2015/P 1936
Zarządzenie nr 139/2016/P 1924
Zarządzenie nr 302/2019/P 1910
Zarządzenie nr 8/2017/P 1843
Zarządzenie nr 239/2016/P 1799
Zarządzenie nr 209/2015/P 1793
Zarządzenie nr 159/2016/P 1758
Zarządzenie nr 325/2016/P 1752
Zarządzenie nr 145/2017/P 1732
Zarządzenie nr 248/2015/P 1623
Zarządzenie nr 143/2016/P 1509
Zarządzenie nr 329/2015/P 1490
Zarządzenie nr 297/2015/P 1481
Zarządzenie nr 325/2017/P 1446
Zarządzenie nr 156/2015/P 1437
Zarządzenie nr 170/2015/P 1361
Zarządzenie nr 178/2015/P 1348
Zarządzenie nr 256/2015/P 1329
Zarządzenie nr 162/2015/P 1318
Zarządzenie nr 174/2015/P 1318
Zarządzenie nr 186/2015/P 1314
Zarządzenie nr 185/2015/P 1303
Zarządzenie nr 196/2015/P 1286
Zarządzenie nr 166/2015/P 1278
Zarządzenie nr 176/2015/P 1262
Zarządzenie nr 45/2016/P 1260
Zarządzenie nr 6/2015/K 1258
Zarządzenie nr 206/2015/P 1248
Zarządzenie nr 180/2015/P 1242
Zarządzenie nr 179/2015/P 1241
Zarządzenie nr 288/2015/P 1236
Zarządzenie nr 114/2018/P 1230
Zarządzenie nr 4/2015/K 1228
Zarządzenie nr 161/2015/P 1222
Zarządzenie nr 159/2015/P 1210
Zarządzenie nr 189/2015/P 1208
Zarządzenie nr 318/2015/P 1198
Zarządzenie nr 7/2015/K 1181
Zarządzenie nr 171/2015/P 1147
Zarządzenie nr 172/2015/P 1147
Zarządzenie nr 5/2015/K 1132
Statystyki strony Rada Miejska
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wniosek w sprawie zainstalowania progu zwalniającego przy ul. Baczyńskiego 28748
Wniosek w sprawie utwardzenia drogi gminnej ulica Zacisze tzw. "łopatka" 27859
Sesje Rady Miejskiej 26326
Uchwała nr LXVII/561/06 16770
Radni Rady Miejskiej VII kadencji 16384
Projekty Uchwał Rady Miejskiej 13532
Komisje 11735
Radni Rady Miejskiej VIII kadencji 10535
Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej 7533
Wzór oświadczenia majątkowego radnego gminy 7252
Kadencja VIII 4814
Kluby radnych 4774
Uchwała nr XXVIII/358/16 4259
Uchwała nr XXXII/417/16 3164
Wniosek w sprawie wykonania nawierzchni asfaltowej w ul. Miodowej 2901
Rąkowski Krzysztof 2835
Uchwała nr XXXV/428/12 2697
Uchwała nr XXV/307/16 2523
Uchwała nr XXI/249/16 2388
Uchwała nr XIX/230/15 2374
Uchwała nr XII/87/03 2293
Uchwała nr XIV/174/19 2290
Uchwała nr XXXVII/484/17 2193
Uchwała nr XXXVIII/493/17 1998
Uchwała nr XLVI/578/17 1981
XXI sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 14 stycznia 2016 r. 1900
Uchwała nr XXXIX/406/21 1857
Uchwała nr XXXIX/522/17 1824
Uchwała nr XIV/114/99 1761
Uchwała nr LXV/804/14 1760
Uchwała nr XXXV/447/17 1753
XXV sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 21 kwietnia 2016 r. 1727
Wniosek w sprawie nadania nowo powstałej ulicy na Zatorzu nazwy „Malwowa” 1695
Uchwała nr X/144/19 1680
Uchwała nr XIX/229/15 1671
Uchwała nr XLII/541/17 1604
Wniosek w sprawie stworzenia przystępnych infografik prezentujących budżet miasta 1597
XXII sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 25 stycznia 2016 r. 1588
Informacja o posiedzeniach Komisji Budżetu i Finansów 1585
Uchwała nr XLIX/639/17 1542
Uchwała nr II/15/18 1526
Uchwała nr LXII/761/18 1523
XXVIII sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 15 września 2016 r. 1523
Uchwała nr XXII/168/03 1521
Uchwała nr XXXVII/485/17 1506
Uchwała nr LIV/545/22 1503
XXVI sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 16 czerwca 2016 r. 1503
XXXIX sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 20 kwietnia 2017 r. 1503
Informacja o posiedzeniach Komisji Gospodarki Komunalnej i Inwentaryzacji 1485
XVI sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 24 września 2015 r. 1461
Statystyki strony O Pabianicach
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
O mieście 17609
Honorowi Obywatele Miasta Pabianic 9776
Statut Miasta Pabianic i jego zmiany 5001
O historii 3500
Zasłużeni dla Miasta Pabianic 1273
Statystyki strony Jednostki Organizacyjne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Jednostki Organizacyjne 40833