W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Statystyki oglądalności BIP od dnia 01.06.2015

Statystyki strony Urząd Miejski
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wydziały Urzędu 135568
Dane podstawowe 97455
Potwierdzenie pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym celem przedłożenia w zakładzie pracy 71223
Kierownictwo Urzędu 51730
Konta bankowe 46664
Uzyskanie dowodu osobistego 38006
Godziny pracy 30259
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj projektu „Łódzki Tramwaj Metropolitalny: etap Pabianice – Ksawerów” 18932
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 16816
Zgłoszenie instalacji przydomowej oczyszczalni ścieków 15460
Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Pabianicach 14284
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi - 2021 r. 12345
Nieodpłatna pomoc prawna 11516
Wydawanie odpisów z ksiąg stanu cywilnego 11068
Zawarcie umowy najmu lokalu mieszkalnego na czas nieoznaczony wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Pabianice 10747
Zameldowanie na pobyt stały 10538
Sekretariat Prezydenta Miasta 10199
Podatek od nieruchomości 9800
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi - 2017 r. 9432
Mackiewicz Grzegorz 8982
Referat Podatków i Opłat Lokalnych 8697
Referat Spraw Lokalowych 8525
Ustalenie prawa do dodatku mieszkaniowego 8008
Ochrona danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach 7988
Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów (związane z prowadzoną działalnością gospodarczą) 7927
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi - 2020 r. 7845
Protokoły z kontroli zewnętrznych 7646
Referat Edukacji i Kultury 7594
Uzyskanie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, dokonanie zmiany, zawieszenia, wznowienia i wykreślenia wpisu w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej 7560
Rejestracja zgonu 7529
Podatek od nieruchomości - 2020 r. 7342
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa (dla osoby fizycznej) 7307
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi - 2019 r. 6783
Referat Opłat za Odpady Komunalne 6681
Podatek od nieruchomości - 2022 r. 6680
Informacja dla osób niesłyszących i niedosłyszących 6479
Zespół ds. promocji Miasta 6368
Zawarcie związku małżeńskiego przed Kierownikiem USC 6345
Referat Dodatków Mieszkaniowych 6052
Referat Planowania Przestrzennego 5808
Dofinansowanie świadczeń pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym 5747
Inteligentny system transportowy - zaprojektuj i wybuduj 5703
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych Miasta Pabianice w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2019 r. 5656
Biuro Kart Miejskich 5425
Opłata z tytułu posiadania psa - 2020 r. 5379
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych Miasta Pabianice w okresie od 01 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2021 r. 5248
Zgłoszenie urodzenia dziecka 5010
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi - 2022 r. 4964
Archiwum Zakładowe 4800
Referat Spraw Pracowniczych 4765
Statystyki strony Prezydent miasta
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Prezydent 91345
Zarządzenie nr 83/2020/P 3518
Zarządzenie nr 400/2015/P 3262
Zarządzenie nr 125/2017/P 2854
Zarządzenie nr 294/2017/P 2749
Zarządzenie nr 114/2016/P 2352
Zarządzenie nr 58/2021/P 2179
Zarządzenie nr 281/2015/P 2112
Raport o stanie miasta Pabianice za 2018 rok 1938
Zarządzenie nr 237/2015/P 1934
Zarządzenie nr 139/2016/P 1920
Zarządzenie nr 302/2019/P 1909
Zarządzenie nr 8/2017/P 1841
Zarządzenie nr 239/2016/P 1798
Zarządzenie nr 209/2015/P 1791
Zarządzenie nr 159/2016/P 1758
Zarządzenie nr 325/2016/P 1748
Zarządzenie nr 145/2017/P 1729
Zarządzenie nr 248/2015/P 1623
Zarządzenie nr 143/2016/P 1509
Zarządzenie nr 329/2015/P 1490
Zarządzenie nr 297/2015/P 1479
Zarządzenie nr 325/2017/P 1444
Zarządzenie nr 156/2015/P 1437
Zarządzenie nr 170/2015/P 1360
Zarządzenie nr 178/2015/P 1347
Zarządzenie nr 256/2015/P 1329
Zarządzenie nr 174/2015/P 1318
Zarządzenie nr 162/2015/P 1317
Zarządzenie nr 186/2015/P 1313
Zarządzenie nr 185/2015/P 1303
Zarządzenie nr 196/2015/P 1286
Zarządzenie nr 166/2015/P 1277
Zarządzenie nr 176/2015/P 1262
Zarządzenie nr 45/2016/P 1259
Zarządzenie nr 6/2015/K 1257
Zarządzenie nr 206/2015/P 1246
Zarządzenie nr 180/2015/P 1241
Zarządzenie nr 179/2015/P 1240
Zarządzenie nr 288/2015/P 1234
Zarządzenie nr 114/2018/P 1226
Zarządzenie nr 4/2015/K 1225
Zarządzenie nr 161/2015/P 1222
Zarządzenie nr 159/2015/P 1209
Zarządzenie nr 189/2015/P 1207
Zarządzenie nr 318/2015/P 1197
Zarządzenie nr 7/2015/K 1181
Zarządzenie nr 171/2015/P 1146
Zarządzenie nr 172/2015/P 1146
Zarządzenie nr 5/2015/K 1131
Statystyki strony Rada Miejska
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Wniosek w sprawie zainstalowania progu zwalniającego przy ul. Baczyńskiego 28719
Wniosek w sprawie utwardzenia drogi gminnej ulica Zacisze tzw. "łopatka" 27806
Sesje Rady Miejskiej 26296
Uchwała nr LXVII/561/06 16616
Radni Rady Miejskiej VII kadencji 16343
Projekty Uchwał Rady Miejskiej 13524
Komisje 11706
Radni Rady Miejskiej VIII kadencji 10484
Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej 7494
Wzór oświadczenia majątkowego radnego gminy 7248
Kadencja VIII 4793
Kluby radnych 4754
Uchwała nr XXVIII/358/16 4240
Uchwała nr XXXII/417/16 3161
Wniosek w sprawie wykonania nawierzchni asfaltowej w ul. Miodowej 2895
Rąkowski Krzysztof 2811
Uchwała nr XXXV/428/12 2695
Uchwała nr XXV/307/16 2523
Uchwała nr XXI/249/16 2388
Uchwała nr XIX/230/15 2374
Uchwała nr XII/87/03 2291
Uchwała nr XIV/174/19 2290
Uchwała nr XXXVII/484/17 2193
Uchwała nr XXXVIII/493/17 1995
Uchwała nr XLVI/578/17 1978
XXI sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 14 stycznia 2016 r. 1900
Uchwała nr XXXIX/406/21 1854
Uchwała nr XXXIX/522/17 1823
Uchwała nr XIV/114/99 1760
Uchwała nr XXXV/447/17 1753
Uchwała nr LXV/804/14 1748
XXV sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 21 kwietnia 2016 r. 1726
Wniosek w sprawie nadania nowo powstałej ulicy na Zatorzu nazwy „Malwowa” 1695
Uchwała nr X/144/19 1678
Uchwała nr XIX/229/15 1668
Uchwała nr XLII/541/17 1603
Wniosek w sprawie stworzenia przystępnych infografik prezentujących budżet miasta 1595
XXII sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 25 stycznia 2016 r. 1588
Informacja o posiedzeniach Komisji Budżetu i Finansów 1585
Uchwała nr XLIX/639/17 1540
Uchwała nr II/15/18 1525
XXVIII sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 15 września 2016 r. 1521
Uchwała nr LXII/761/18 1520
Uchwała nr XXXVII/485/17 1506
XXXIX sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 20 kwietnia 2017 r. 1503
XXVI sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 16 czerwca 2016 r. 1502
Uchwała nr LIV/545/22 1500
Informacja o posiedzeniach Komisji Gospodarki Komunalnej i Inwentaryzacji 1484
XVI sesja Rady Miejskiej w Pabianicach - 24 września 2015 r. 1459
Uchwała nr XVIII/192/11 1458
Statystyki strony O Pabianicach
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
O mieście 17559
Honorowi Obywatele Miasta Pabianic 9773
Statut Miasta Pabianic i jego zmiany 4998
O historii 3494
Zasłużeni dla Miasta Pabianic 1268
Statystyki strony Jednostki Organizacyjne
Nazwa artykułu Liczba wyświetleń
Jednostki Organizacyjne 40766