W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Rejestracja zgonu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Akta stanu cywilnego
Komórka odpowiedzialna Urząd Stanu Cywilnego

Treść

W Urzędzie Stanu Cywilnego w Pabianicach przyjmowanie interesantów odbywa się
po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty.

Tel.: +48 42 22 54 623

Konieczność umówienia wizyty nie dotyczy sporządzania bieżących aktów zgonu.

UWAGA!

Do budynku Urzędu będą mogły wejść wyłącznie osoby umówione na wizytę zachowujące środki ostrożności (zakrywanie ust i nosa) wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Ze względu na podpisywanie dokumentów urzędowych, zaleca się posiadanie rękawiczek i własnego długopisu.






Karta usługi publicznej
Urzędu Stanu Cywilnego
Urzędu Miejskiego w Pabianicach


Rejestracja zgonu


Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego, ul. św. Jana 4, 95-200 Pabianice
pokój nr 10, tel. +48 42 22 54 623
w godzinach:
poniedziałek - wyłącznie sporządzanie aktów zgonu na podstawie karty zgonu: 8:00 - 16:00
środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty
Karta zgonu wydana przez służbę zdrowia
Dowód osobisty osoby zmarłej Wymagany
Dowód osobisty współmałżonka
Paszport osoby zmarłej (można również złożyć w biurze paszportowym)
Dokument tożsamości osoby zgłaszającej do wglądu

Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Urząd Stanu Cywilnego, ul. Św. Jana 4

Termin realizacji
Niezwłocznie.

Sposób załatwienia sprawy
Akt zgonu.

Opłaty
Bez opłat

Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.

Dodatkowe informacje
Zwraca się uwagę, że do załatwienia niektórych formalności urzędowych zachodzi potrzeba przedłożenia kserokopii karty zgonu otrzymanej w placówce medycznej. Warto wykonać kopię tego dokumentu przed złożeniem go w USC w celu rejestracji zgonu.
Do zgłoszenia zgonu obowiązani są w kolejności: małżonek i dzieci zmarłego, najbliżsi krewni lub powinowaci, osoby zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon. Zgon należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zgonu. Po sporządzeniu aktu zgonu wydaje się 2 odpisy skrócone.




Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane