Sekretariat Prezydenta Miasta
Kierownik Sekretariatu Prezydenta Miasta
Beata Gryś
95-200 Pabianice
ul. Zamkowa 16
II piętro, pokój nr 20
+48 42 22 54 675
Do zadań Sekretariatu Prezydenta Miasta (stosującego symbol SPM-I), działającego na prawach referatu, należy w szczególności:
- organizowanie i obsługa narad, spotkań i konferencji zwoływanych przez Prezydenta i jego Zastępców poprzez przygotowywanie niezbędnych materiałów, protokołowanie i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji;
- prowadzenie rejestru zarządzeń Prezydenta oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Prezydenta;
- prowadzenie rejestru kontroli przeprowadzonych w Urzędzie, oraz przechowywanie dokumentacji pokontrolnej;
- prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami w szczególności:
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do organów miasta lub zgłaszanych podczas przyjęć interesantów przez Prezydenta i jego Zastępców,
- przekazywanie skarg i wniosków do załatwienia według właściwości;
- przekazywanie do jednostek organizacyjnych Miasta i komórek organizacyjnych Urzędu ustaleń i rozstrzygnięć z narad i spotkań oraz wytycznych i poleceń Prezydenta;
- przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Miejskiej;
- przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego i Biuletynie
Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego zarządzeń Prezydenta Miasta i porozumień zawieranych przez Miasto; - przygotowywanie projektów okolicznościowych pism, życzeń, gratulacji;
- obsługa sekretarska Prezydenta i Zastępców Prezydenta.
Biurem Obsługi Interesantów oraz Archiwum Zakładowym kieruje kierownik Sekretariatu Prezydenta Miasta.