Biuro Rady Miejskiej
XMLNaczelnik Biura Rady Miejskiej
Izabela Wojtczyk
95-200 Pabianice
ul. Zamkowa 16
III piętro, pokój nr 31
+48 42 22 54 663
Biuro Rady Miejskiej
95-200 Pabianice
ul. Zamkowa 16
III piętro, pokój nr 31
+48 42 22 54 663
Do zadań Biura Rady Miejskiej (stosującego symbol BRM) należy w szczególności:
- obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Miejskiej, jej komisji oraz przewodniczącego Rady Miejskiej;
- stwarzanie radnym warunków niezbędnych do wykonywania mandatu radnego;
- przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej wnoszonych przez jej komisje lub przewodniczącego Rady;
- organizacyjno-techniczne przygotowywanie sesji i posiedzeń komisji Rady Miejskiej;
- przygotowywanie materiałów dla radnych oraz na sesje i komisje Rady Miejskiej;
- powiadamianie o sesjach Rady Miejskiej i posiedzeniach komisji;
- realizacja ustaleń organizacyjnych podjętych na sesjach Rady Miejskiej i posiedzeniach jej komisji;
- sporządzanie protokołów z sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji;
- publikacja informacji dotyczących Rady Miejskiej, komisji, radnych oraz klubów radnych w Biuletynie Informacji Publicznej;
- przygotowywanie wniosków w sprawie wypłaty diet radnym za udział w sesjach Rady Miejskiej i posiedzeniach komisji;
- prowadzenie korespondencji Rady Miejskiej i przewodniczącego Rady Miejskiej;
- prowadzenie planów dyżurów i spotkań radnych;
- prowadzenie obsługi dyżurów radnych;
- prowadzenie rejestrów:
- uchwał Rady i aktów prawa miejscowego,
- wniosków komisji,
- wniosków, zapytań i interpelacji radnych,
- skarg i wniosków mieszkańców, wezwań do usunięcia naruszenia prawa,
- petycji,
- klubów radnych;
- przekazywanie Prezydentowi odpisów uchwał Rady Miejskiej i wniosków jej komisji;
- przekazywanie uchwał Rady Miejskiej do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego i Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego;
- wykonywanie zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów powszechnych i referendów;
- prowadzenie spraw związanych z nadawaniem przez Radę Miejską tytułów „Honorowy Obywatel Miasta” i „Zasłużony dla Miasta Pabianic”;
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagrody Rady Miejskiej dla najzdolniejszych uczniów - mieszkańców miasta Pabianice;
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych;
- wykonywanie innych zadań wynikających z ustaw i przepisów szczególnych w zakresie właściwości Wydziału.
Brak artykułów