W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Zapewnianie dostępności

XML A zmniejsz tekst na stronie A domyślna wielkość tekstu na stronie A powiększ tekst na stronie

Lead

Koordynator ds. dostępności
Monika Szewczyk

95-200 Pabianice
ul. Gabriela Narutowicza 33
I piętro, pokój nr 11

tel.: +48 42 22 54 636
fax: +48 42 22 54 688

Do zadań koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Pabianicach i miejskie jednostki organizacyjne;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.);
  3. monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  4. przedstawianie Prezydentowi Miasta bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań;
  5. sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Koordynator ds. dostępności wykonuje zadania przy pomocy Zespołu ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w składzie:

  1. Monika Szewczyk – przewodniczący Zespołu (tel.: +48 42 22 54 636);
  2. Ewa Smuga – zastępca przewodniczącego Zespołu (tel.: +48 42 22 54 632);
  3. Krystyna Błoch – członek Zespołu (tel.: +48 42 22 54 632);
  4. Lidia Mielczarek – członek Zespołu (tel.: +48 42 22 54 631);
  5. Iga Gajzler – członek Zespołu (tel.: +48 42 22 54 688);
  6. Tomasz Niezgoda – członek Zespołu (tel.: +48 42 22 54 631);
  7. Agnieszka Naumowicz – członek Zespołu (tel.: +48 42 22 54 688).