W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Budżetu i Finansów

XML

Skład Komisji Komisji Budżetu i Finansów:

  1. Cicha Marta - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  2. Cymerman Dariusz - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  3. Hile Krzysztof - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  4. Grabarz Małgorzata - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  5. Grzejszczak Gabriel - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  6. Kozłowska Bożenna - Przewodnicząca - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  7. Rąkowski Krzysztof - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  8. Stanek Włodzimierz - Klub Radnych Prawa i Sprawiedliwości
  9. Stasiak Aleksandra - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  10. Żeligowski Andrzej - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice

Przewodniczący Komisji pełnią dyżury w każdy wtorek w godz. 16:00 - 17:00 w Biurze Rady Miejskiej, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16 zgodnie z ustalonym planem dyżurów


Przedmiot działania Komisji Budżetu i Finansów:

  1. Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach w szczególności:
    1. Wydziałem Księgowości Budżetowej;
    2. Kancelarią Prezydenta Miasta;
    3. Wydziałem Podatków i Opłat Lokalnych;
    4. Biurem Rady Miejskiej w Pabianicach.
  2. Przedmiotem i głównymi kierunkami działania Komisji są sprawy związane z:
    1. procedurą uchwalania budżetu, opiniowaniem projektu budżetu miasta;
    2. pozyskaniem i wykorzystaniem funduszy z Unii Europejskiej;
    3. opiniowaniem projektów uchwał dotyczących zmian w budżecie i zmian budżetu miasta;
    4. analizą i opiniowaniem sprawozdania z wykonania budżetu miasta;
    5. bieżącym realizowaniem budżetu miasta - dochody i wydatki;
    6. opiniowaniem projektów uchwał w sprawie podatków i opłat lokalnych oraz ulg w podatkach i tych opłatach;
    7. analizą realizacji wpływu podatków od osób fizycznych i prawnych oraz wpływu należnych subwencji i dotacji;
    8. bieżącym informowaniem o funkcjonowaniu spółek prawa handlowego z udziałem mienia Gminy;
    9. realizacją procesu budżetu obywatelskiego;
    10. analizą długu publicznego, zaciąganiem i spłatą kredytów i pożyczek;
    11. nadzorem nad wykonywaniem uchwał Rady Miejskiej w Pabianicach z zakresu objętego działalnością Komisji.