W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

XML

Skład Komisji Skarg, Wniosków i Petycji:

  1. Dychto Emilia
  2. Grzejszczak Gabriel
  3. Kozłowska Bożenna
  4. Krebs Marcin
  5. Lesman Jarosław
  6. Majewski Gracjan - przewodniczący
  7. Rąkowski Krzysztof
  8. Witczak Renata
  9. Zaborowska Anna

Przedmiotem działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji są sprawy określone w art. 18b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572) oraz w § 24 w związku z § 25 Statutu Miasta Pabianic (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2018 r. poz. 6148, z 2019 r. poz. 5187, z 2024 r. poz. 7245).