W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

XML

Skład Komisji Skarg, Wniosków i Petycji:

  1. Dychto Emilia
  2. Kupś Joanna
  3. Lesman Jarosław
  4. Majewski Gracjan - przewodniczący
  5. Marczak Iwona
  6. Wójcik Grażyna

Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach i jednostkami organizacyjnymi gminy, których dotyczą kierowane do Rady Miejskiej skargi, wnioski i petycje.

Do zadań Komisji Skarg, Wniosków i Petycji należy analiza i opiniowanie skierowanych do Rady Miejskiej:

  1. skarg na działalność Prezydenta Miasta i gminnych jednostek organizacyjnych;
  2. wniosków;
  3. petycji składanych przez obywateli.