W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Zarządzania Mieniem Komunalnym

XML

Skład Komisji Zarządzania Mieniem Komunalnym:

  1. Gęs Tadeusz
  2. Hile Krzysztof
  3. Kaczorowski Adam - przewodniczący
  4. Kupś Joanna
  5. Marczak Iwona
  6. Wójtowicz Aleksander
  7. Zaborowska Anna

Przedmiotem działania Komisji Zarządzania Mieniem Komunalnym są w szczególności sprawy dotyczące:

  1. gospodarki nieruchomościami;
  2. utrzymania gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych;
  3. gospodarowania mieniem komunalnym – użytkowania, dzierżawy, najmu, zakupu, sprzedaży, obciążania prawami rzeczowymi ograniczonymi;
  4. zasobu mieszkaniowego miasta w zakresie ewidencji lokali, najmu, zamiany lokali, samowoli i eksmisji;
  5. działalności i realizacji zadań przez samorządowy zakład budżetowy – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej;
  6. inwentaryzacji mienia miasta.

Realizując zadania Komisja współdziała z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego, w szczególności z:

  1. Wydziałem Spraw Lokalowych;
  2. Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami.