W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Zarządzania Mieniem Komunalnym

XML

Skład Komisji Zarządzania Mieniem Komunalnym:

  1. Gęs Tadeusz
  2. Hile Krzysztof
  3. Kaczorowski Adam - przewodniczący
  4. Marczak Iwona
  5. Wójtowicz Aleksander

Przedmiot działania Komisji Zarządzania Mieniem Komunalnym:

  1. Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach w szczególności:
    1. Wydziałem Spraw Lokalowych,
    2. Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami.

Przedmiotem i głównymi kierunkami działania Komisji są sprawy związane z:

  1. gospodarowaniem mieniem komunalnym - użytkowaniem, dzierżawą, najmem, zakupem, sprzedażą, obciążaniem prawami rzeczowymi ograniczonymi;
  2. zasobem mieszkaniowym Gminy Miejskiej Pabianice w zakresie ewidencji lokali, najmu, zamianą lokali, samowoli i eksmisjami;
  3. bieżącą działalnością Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej;
  4. działalnością podmiotów zajmujących się problemami wyżej wymienionymi;
  5. opracowaniem i opiniowaniem projektów podstawowych dokumentów oraz projektów uchwał z zakresu objętego działalnością Komisji;
  6. nadzorem nad wykonywaniem uchwał Rady Miejskiej w Pabianicach z zakresu objętego działalnością Komisji;
  7. inwentaryzowaniem mienia gminy.