W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Ochrony Środowiska i Adaptacji do Zmian Klimatu

XML

Skład Komisji Ochrony Środowiska i Adaptacji do Zmian Klimatu:

  1. Gęs Tadeusz
  2. Grzejszczak Gabriel
  3. Habura Joanna
  4. Krebs Marcin
  5. Kupś Joanna
  6. Różycki Piotr
  7. Stasiak Aleksandra
  8. Witczak Renata - przewodnicząca

Przedmiot działania Komisji Ochrony Środowiska i Adaptacji do Zmian Klimatu:

  1. Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach w szczególności:
    1. Wydziałem Ochrony Środowiska;
    2. Wydziałem Inwestycji Miejskich;
    3. Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Komunikacji.

Przedmiotem i głównymi kierunkami działania Komisji są sprawy związane z:

  1. utrzymaniem terenów parków i skwerów miejskich, planowaniem i urządzaniem terenów zieleni miejskiej;
  2. realizacją zadań gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi;
  3. realizacją zadań w zakresie gospodarki nieczystościami ciekłymi;
  4. realizacją przez gminę programów związanych z redukcją niskiej emisji;
  5. źródłami ciepła i spalaniem paliw w budynkach mieszkalnych oraz niemieszkalnych;
  6. przeciwdziałaniem zjawisku suszy, gospodarowaniem wodami gruntowymi oraz opadowymi, retencją wody i zbiornikami wodnymi;
  7. opracowywaniem i aktualizacją miejskiego planu adaptacji do zmian klimatycznych;
  8. konsultacjami społecznymi oraz współpracą organizacjami pozarządowymi w zakresie działań dotyczących ochrony środowiska;
  9. działalnością spółek z udziałem gminy i innych podmiotów zajmujących się problemami wyżej wymienionymi;
  10. opracowaniem i opiniowaniem projektów podstawowych dokumentów oraz projektów uchwał z zakresu objętego działalnością Komisji;
  11. nadzorem nad wykonywaniem uchwał Rady Miejskiej w Pabianicach z zakresu objętego działalnością Komisji.