W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Budżetu i Finansów

XML

Skład Komisji Budżetu i Finansów:

  1. Hile Krzysztof
  2. Kozłowska Bożenna - przewodnicząca
  3. Krebs Marcin
  4. Miękina Katarzyna
  5. Rąkowski Krzysztof
  6. Witczak Renata
  7. Zaborowska Anna

Przedmiotem działania Komisji Budżetu i Finansów są w szczególności sprawy dotyczące:

  1. procedury uchwalania budżetu, opiniowania projektu budżetu miasta;
  2. pozyskania i wykorzystania środków finansowych z funduszy zewnętrznych;
  3. opiniowania projektów uchwał dotyczących zmian w budżecie i zmian budżetu miasta;
  4. analizy i opiniowania sprawozdania z wykonania budżetu miasta;
  5. bieżącego realizowania budżetu miasta;
  6. analizy wpływu podatków od osób fizycznych i prawnych oraz wpływu należnych subwencji i dotacji;
  7. realizacji budżetu obywatelskiego;
  8. analizy długu publicznego, zaciągania i spłaty kredytów i pożyczek;
  9. oceny efektywności funkcjonowania spółek komunalnych;
  10. analizy pod kątem finansowym dokumentów strategicznych miasta;
  11. opiniowania projektów uchwał w sprawach:
    1. ustalania wynagrodzenia prezydenta miasta,
    2. powoływania i odwoływania skarbnika miasta na wniosek prezydenta miasta,
    3. podatków i opłat lokalnych oraz ulg w podatkach i opłatach,
    4. spraw majątkowych gminy, przekraczających zakres zwykłego zarządu, o których mowa w art. 18 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
    5. określania wysokości sumy, do której prezydent miasta może samodzielnie zaciągać zobowiązania.

Realizując zadania Komisja współdziała z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego, w szczególności z:

  1. Wydziałem Księgowości Budżetowej;
  2. Wydziałem Podatków i Opłat Lokalnych;
  3. Kancelarią Prezydenta Miasta;
  4. Biurem Rady Miejskiej;
  5. Referatem Planowania i Sprawozdawczości Budżetu;
  6. Zespołem Promocji Miasta.