Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Lead


Skład Komisji Skarg, Wniosków i Petycji:

  1. Cicha Marta - Przewodnicząca - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  2. Cieśla Monika - Klub Radnych Prawa i Sprawiedliwości
  3. Duraj Piotr - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  4. Hodak Antoni - Klub Radnych Prawa i Sprawiedliwości
  5. Kupś Joanna - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  6. Różycki Piotr - Klub Radnych Prawa i Sprawiedliwości

Przewodniczący Komisji pełnią dyżury w każdy wtorek w godz. 16:00 - 17:00 w Biurze Rady Miejskiej, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16 zgodnie z ustalonym planem dyżurów


Przedmiot działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji:

  1. Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach i jednostkami organizacyjnymi gminy, których dotyczą kierowane do Rady Miejskiej skargi, wnioski i petycje.
  2. Do zadań Komisji Skarg, Wniosków i Petycji należy analiza i opiniowanie skierowanych do Rady Miejskiej:
    1. skarg na działalność Prezydenta Miasta i gminnych jednostek organizacyjnych;
    2. wniosków;
    3. petycji składanych przez obywateli.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij