Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Rewizyjna

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Lead


Skład Komisji Rewizyjnej:

  1. Cymerman Dariusz - Przewodniczący - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  2. Kaczorowski Adam - Klub Radnych Prawa i Sprawiedliwości
  3. Marczak Iwona - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  4. Pędziwiatr Dorota - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  5. Wójtowicz Aleksander - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice

Przewodniczący Komisji pełnią dyżury w każdy wtorek w godz. 16:00 - 17:00 w Biurze Rady Miejskiej, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16 zgodnie z ustalonym planem dyżurów


Przedmiot działania Komisji Rewizyjnej:

  1. Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach w szczególności:
    1. Wydziałem Księgowości Budżetowej;
    2. Kancelarią Prezydenta Miasta.

Przedmiotem i głównymi kierunkami działania Komisji są sprawy określone przepisami ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz Statutu Miasta Pabianic stanowiącego załącznik do uchwały Nr LXII/761/18 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 16 listopada 2018 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Pabianic.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij