W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Gospodarki Komunalnej i Inwestycji

XML

Skład Komisji Gospodarki Komunalnej i Inwestycji:

  1. Cieśla Monika - Klub Radnych Prawa i Sprawiedliwości
  2. Duraj Piotr - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  3. Hile Krzysztof - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  4. Hodak Antoni
  5. Kozłowska Bożenna - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  6. Rąkowski Krzysztof - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  7. Urbańska Monika - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice
  8. Wójcik Grażyna - Przewodnicząca - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice

Przewodniczący Komisji pełnią dyżury w każdy wtorek w godz. 16:00 - 17:00 w Biurze Rady Miejskiej, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16 zgodnie z ustalonym planem dyżurów


Przedmiot działania Komisji Gospodarki Komunalnej i Inwestycji:

  1. Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach w szczególności:
    1. Wydziałem Inwestycji i Eksploatacji;
    2. Wydziałem Ochrony Środowiska;
    3. Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Komunikacji;
    4. Wydziałem Urbanistyki;
  2. Przedmiotem i głównymi kierunkami działania Komisji są sprawy związane z:
    1. planowaniem i realizacją inwestycji miejskich;
    2. pozyskaniem i wykorzystaniem funduszy z Unii Europejskiej oraz Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
    3. bieżącą działalnością Miejskiego Zakładu Pogrzebowego, Schroniska dla Zwierząt, Zarządu Dróg Miejskich;
    4. ulicami – nawierzchnią jezdni i chodników, oświetleniem, oznakowaniem, utrzymaniem w czystości;
    5. komunikacją miejską;
    6. infrastrukturą techniczną związaną z zaopatrzeniem w ciepło, wodę, gaz oraz odprowadzaniem ścieków;
    7. ochroną środowiska – zielenią, wyziewami, hałasem, wysypiskiem, strefami ochronnymi, czystością wód;
    8. realizacją zadań gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi;
    9. zagospodarowaniem przestrzennym miasta – opracowywaniem koncepcji, opiniowaniem projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
    10. opiniowaniem projektów budżetów i rzeczowych planów realizacyjnych oraz sprawozdań z ich wykonania wydziałów wymienionych w punkcie I oraz jednostek budżetowych wymienionych w pkt.2 ppkt.3;
    11. działalnością spółek z udziałem gminy i innych podmiotów zajmujących się problemami wyżej wymienionymi;
    12. opracowaniem i opiniowaniem projektów podstawowych dokumentów oraz projektów uchwał z zakresu objętego działalnością Komisji;
    13. nadzorem nad wykonywaniem uchwał Rady Miejskiej w Pabianicach z zakresu objętego działalnością Komisji;