W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Rewizyjna

XML

Skład Komisji Rewizyjnej:

  1. Gęs Tadeusz
  2. Habura Joanna
  3. Majewski Gracjan
  4. Rąkowski Krzysztof
  5. Różycki Piotr
  6. Witczak Renata
  7. Wójtowicz Aleksander - przewodniczący

Przedmiot działania Komisji Rewizyjnej:

  1. Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach w szczególności:
    1. Wydziałem Księgowości Budżetowej;
    2. Kancelarią Prezydenta Miasta;
    3. Referatem Planowania i Sprawozdawczości Budżetu.

Przedmiotem i głównymi kierunkami działania Komisji są sprawy określone przepisami ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz Statutu Miasta Pabianic stanowiącego załącznik do uchwały Nr LXII/761/18 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 16 listopada 2018 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Pabianic.