W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Gospodarki Komunalnej i Inwentaryzacji

XML

Komisja rozwiązana w listopadzie 2016 r.


Skład Komisji Gospodarki Komunalnej i Inwentaryzacji

  1. Monika Cieśla
  2. Robert Dudkiewicz
  3. Piotr Duraj
  4. Zbigniew Grabarz
  5. Antoni Hodak
  6. Adam Kaczorowski - wiceprzewodniczący
  7. Zofia Kriger-Kozłowska
  8. Bożenna Kozłowska
  9. Rafał Madaj
  10. Piotr Majchrzak
  11. Krzysztof Rąkowski
  12. Piotr Różycki
  13. Grażyna Wójcik - przewodnicząca
  14. Wojciech Wójtowicz

Przewodniczący Komisji pełnią dyżury w każdy wtorek w godz. 16:00 - 17:00 w Biurze Rady Miejskiej, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16 zgodnie z ustalonym planem dyżurów


Przedmiot działania Komisji Gospodarki Komunalnej i Inwentaryzacji

  1. Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach w szczególności:
    1. Wydziałem Inwestycji i Eksploatacji;
    2. Wydziałem Ochrony Środowiska;
    3. Zespołem Inżyniera Miasta;
    4. Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami;
    5. Wydziałem Urbanistyki;
    6. Wydziałem Spraw Lokalowych;
  2. Przedmiotem i głównymi kierunkami działania Komisji są sprawy związane z:
    1. planowaniem i realizacją inwestycji miejskich;
    2. pozyskaniem i wykorzystaniem funduszy z Unii Europejskiej oraz Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
    3. bieżącą działalnością Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Miejskiego Zakładu Pogrzebowego, Schroniska dla Zwierząt, Zarządu Dróg i Zieleni Miejskiej;
    4. ulicami – nawierzchnią jezdni i chodników, oświetleniem, oznakowaniem, utrzymaniem w czystości;
    5. zasobem mieszkaniowym Gminy Miejskiej Pabianice w zakresie ewidencji lokali, najmu, zamianą lokali, samowoli i eksmisjami;
    6. komunikacją miejską;
    7. infrastrukturą techniczną związaną z zaopatrzeniem w ciepło, wodę, gaz oraz odprowadzaniem ścieków;
    8. ochroną środowiska - zielenią, wyziewami, hałasem, wysypiskiem, strefami ochronnymi, czystością wód;
    9. realizacją zadań gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi;
    10. zagospodarowaniem przestrzennym miasta - opracowywaniem koncepcji, opiniowaniem projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
    11. gospodarowaniem mieniem komunalnym- użytkowaniem, przeznaczeniem, zakupem, sprzedażą;
    12. opiniowaniem projektów budżetów i rzeczowych planów realizacyjnych oraz sprawozdań z ich wykonania wydziałów wymienionych w punkcie I oraz jednostek budżetowych wymienionych w pkt. 2 ppkt. 3;
    13. działalnością spółek z udziałem gminy i innych podmiotów zajmujących się problemami wyżej wymienionymi;
    14. opracowaniem i opiniowaniem projektów podstawowych dokumentów oraz projektów uchwał dotyczących funkcjonowania Miasta, jednostek miejskich  oraz spółek z udziałem gminy z zakresu objętego działalnością Komisji;
    15. nadzorem nad realizacją uchwał Rady Miejskiej w Pabianicach z zakresu objętego działalnością Komisji;
    16. inwentaryzowaniem mienia gminy.