W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
Skład Komisji Gospodarki Komunalnej i Inwentaryzacji
Monika Cieśla
Robert Dudkiewicz
Piotr Duraj
Zbigniew Grabarz
Antoni Hodak
Adam Kaczorowski - wiceprzewodniczący
Zofia Kriger-Kozłowska
Bożenna Kozłowska
Rafał Madaj
Piotr Majchrzak
Krzysztof Rąkowski
Piotr Różycki
Grażyna Wójcik - przewodnicząca
Wojciech Wójtowicz
Przewodniczący Komisji pełnią dyżury w każdy wtorek w godz. 16:00 - 17:00 w Biurze Rady Miejskiej, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16 zgodnie z ustalonym planem dyżurów
Przedmiot działania Komisji Gospodarki Komunalnej i Inwentaryzacji
Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach w szczególności:
Wydziałem Inwestycji i Eksploatacji;
Wydziałem Ochrony Środowiska;
Zespołem Inżyniera Miasta;
Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami;
Wydziałem Urbanistyki;
Wydziałem Spraw Lokalowych;
Przedmiotem i głównymi kierunkami działania Komisji są sprawy związane z:
planowaniem i realizacją inwestycji miejskich;
pozyskaniem i wykorzystaniem funduszy z Unii Europejskiej oraz Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
bieżącą działalnością Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Miejskiego Zakładu Pogrzebowego, Schroniska dla Zwierząt, Zarządu Dróg i Zieleni Miejskiej;
ulicami – nawierzchnią jezdni i chodników, oświetleniem, oznakowaniem, utrzymaniem w czystości;
zasobem mieszkaniowym Gminy Miejskiej Pabianice w zakresie ewidencji lokali, najmu, zamianą lokali, samowoli i eksmisjami;
komunikacją miejską;
infrastrukturą techniczną związaną z zaopatrzeniem w ciepło, wodę, gaz oraz odprowadzaniem ścieków;
opiniowaniem projektów budżetów i rzeczowych planów realizacyjnych oraz sprawozdań z ich wykonania wydziałów wymienionych w punkcie I oraz jednostek budżetowych wymienionych w pkt. 2 ppkt. 3;
działalnością spółek z udziałem gminy i innych podmiotów zajmujących się problemami wyżej wymienionymi;
opracowaniem i opiniowaniem projektów podstawowych dokumentów oraz projektów uchwał dotyczących funkcjonowania Miasta, jednostek miejskich oraz spółek z udziałem gminy z zakresu objętego działalnością Komisji;
nadzorem nad realizacją uchwał Rady Miejskiej w Pabianicach z zakresu objętego działalnością Komisji;