W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
Skład Komisji Komisji Gospodarki Komunalnej i Inwestycji:
Monika Cieśla - Klub Radnych PiS;
Dariusz Cymerman - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
Robert Dudkiewicz - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
Piotr Duraj - Wiceprzewodniczący - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
Tadeusz Feliksiński - Klub Radnych PiS;
Zbigniew Grabarz - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
Krzysztof Hile - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
Antoni Hodak - Klub Radnych PiS;
Adam Kaczorowski - Klub Radnych PiS;
Bożenna Kozłowska - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
Zofia Kriger-Kozłowska - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
Jarosław Lesman - Klub Radnych PiS;
Rafał Madaj - Klub Radnych PiS;
Iwona Marczak - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
Katarzyna Miękina - Klub Radnych PiS;
Krzysztof Rąkowski - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
Piotr Różycki - Klub Radnych PiS;
Grażyna Wójcik - Przewodnicząca - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
Wojciech Wójtowicz - Klub Radnych PiS;
Andrzej Żeligowski - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice.
Przewodniczący Komisji pełnią dyżury w każdy wtorek w godz. 16:00 - 17:00 w Biurze Rady Miejskiej, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16 zgodnie z ustalonym planem dyżurów
Przedmiot działania Komisji Gospodarki Komunalnej i Inwestycji:
Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach w szczególności:
Wydziałem Inwestycji i Eksploatacji;
Wydziałem Ochrony Środowiska;
Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Komunikacji;
Wydziałem Urbanistyki;
Przedmiotem i głównymi kierunkami działania Komisji są sprawy związane z:
planowaniem i realizacją inwestycji miejskich;
pozyskaniem i wykorzystaniem funduszy z Unii Europejskiej oraz Narodowego i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
bieżącą działalnością Miejskiego Zakładu Pogrzebowego, Schroniska dla Zwierząt, Zarządu Dróg i Miejskich;
ulicami – nawierzchnią jezdni i chodników, oświetleniem, oznakowaniem, utrzymaniem w czystości;
komunikacją miejską;
infrastrukturą techniczną związaną z zaopatrzeniem w ciepło, wodę, gaz oraz odprowadzaniem ścieków;
opiniowaniem projektów uchwał w sprawach skarg na Prezydenta i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie merytorycznym komisji;
opiniowaniem projektów budżetów i rzeczowych planów realizacyjnych oraz sprawozdań z ich wykonania wydziałów wymienionych w punkcie I oraz jednostek budżetowych wymienionych w pkt.2 ppkt.3;
działalnością spółek z udziałem gminy i innych podmiotów zajmujących się problemami wyżej wymienionymi;
opracowaniem i opiniowaniem projektów podstawowych dokumentów oraz projektów uchwał z zakresu objętego działalnością Komisji;
nadzorem nad realizacją uchwał Rady Miejskiej w Pabianicach z zakresu objętego działalnością Komisji.