W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Komisja Zarządzania Mieniem Komunalnym

XML

Skład Komisji Komisji Zarządzania Mieniem Komunalnym:

  1. Piotr Duraj - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
  2. Zbigniew Grabarz - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
  3. Bożenna Kozłowska - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
  4. Joanna Kupś - Przewodnicząca - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice;
  5. Piotr Majchrzak - Koalicyjny Klub Radnych Pabianice.

Przewodniczący Komisji pełnią dyżury w każdy wtorek w godz. 16:00 - 17:00 w Biurze Rady Miejskiej, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16 zgodnie z ustalonym planem dyżurów


Przedmiot działania Komisji Zarządzania Mieniem Komunalnym:

  1. Komisja współdziała z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach w szczególności:
    1. Wydziałem Spraw Lokalowych,
    2. Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami;
  2. Przedmiotem i głównymi kierunkami działania Komisji są sprawy związane z:
    1. gospodarowaniem mieniem komunalnym-użytkowaniem, dzierżawą, najmem, zakupem, sprzedażą, obciążaniem prawami rzeczowymi ograniczonymi;
    2. zasobem mieszkaniowym Gminy Miejskiej Pabianice w zakresie ewidencji lokali, najmu, zamianą lokali, samowoli i eksmisjami;
    3. bieżącą działalnością Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej;
    4. działalnością podmiotów zajmujących się problemami wyżej wymienionymi;
    5. opiniowaniem projektów uchwał w sprawach skarg na Prezydenta i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie merytorycznym komisji;
    6. opracowaniem i opiniowaniem projektów podstawowych dokumentów oraz projektów uchwał z zakresu objętego działalnością Komisji;
    7. nadzorem nad realizacją uchwał Rady Miejskiej w Pabianicach z zakresu objętego działalnością Komisji;
    8. inwentaryzowaniem mienia gminy.