W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych – budynek hali sportowej przy SP nr 13 w Pabianicach

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych – budynek hali sportowej przy SP nr 13 w Pabianicach
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Miejska Pabianice
Tryb zamówienia podstawowy
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia powyżej 130000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert zgodnie z instrukcją zawartą w SWZ
rozstrzygnięcie

Informacje dostępne w załączniku

https://ezamowienia.gov.pl

Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-73711338-e273-11ed-9355-06954b8c6cb9

Załączniki

Powiadom znajomego