W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego (laptopów) w ramach projektu pn. „Zdalna szkoła +” dla szkół, w tym dla uczniów z rodzin wielodzietnych, na potrzeby zdalnej nauki, w związku z epidemią "COVID-19" - zamówienie uzupełniające

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
zamówienie na zakup oraz dostawę sprzętu komputerowego (laptopów) w ramach projektu pn. „Zdalna szkoła +” dla szkół, w tym dla uczniów z rodzin wielodzietnych, na potrzeby zdalnej nauki, w związku z epidemią "COVID-19" - zamówienie uzupełniające
Status zamówienia rozstrzygnięte
zamawiający Miasto Pabianice
tryb zamówienia zapytanie ofertowe
rodzaj zamówienia Dostawy
wartość szacunkowa do 30000 euro
termin składania ofert
miejsce składania ofert Oferty należy przesłać mailem na adres: lstencel@um.pabianice.pl

rozstrzygnięcie

rozstrzygnięcie

Informacje dostępne w załączniku

Treść

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane