W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Ochrona danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach

RODO to nowe zasady ochrony danych, które wynikają z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).

Dzięki nowym przepisom wszyscy mamy większą kontrolę nad swoimi danymi i lepszą ich ochronę oraz wiedzę o tym, co się z nimi dzieje.

W związku z wejściem RODO na Państwu, jako klientach Urzędu Miejskiego w Pabianicach nie ciążą żadne nowe obowiązki, to my dostosowujemy się do nowych przepisów.

Przepisy RODO obowiązują od 25 maja 2018 r. i są nowym elementem rzeczywistości, a ich wykładnia dopiero się tworzy. Niemniej jednak Administrator dołożył wszelkich starań, aby w pełni przestrzegać nowe przepisy prawa poprzez wdrożenie odpowiedniej wewnętrznej polityki ochrony danych, która zapewnia skuteczną ochronę Państwa danych osobowych.

Administratorem Danych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane dane osobowe, jest Prezydent Miasta Pabianic z siedzibą w Pabianicach przy ul. Zamkowej 16, 95-200 Pabianice.

Można skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: Urząd Miejski w Pabianicach, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 16 lub za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych, zwanego dalej „IOD”, wysyłając wiadomość na:

  • adres e-mail: iod@um.pabianice.pl
  • adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice.

 

Przetwarzamy dane zawsze zgodnie z prawem i w konkretnym celu. Przetwarzamy nie więcej danych niż to jest koniecznie potrzebne.

Gdy pozyskaliśmy dane z innego źródła niż od Państwa, wówczas podamy źródło pochodzenia danych, a gdy ma to zastosowanie - czy pochodzą one ze źródeł publicznie dostępnych.

Dane będą przekazywane innym odbiorcom tylko na podstawie przepisów prawa.

Gdy będzie miało to zastosowanie, otrzymacie Państwo informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz warunkach tego przekazania.

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane określają przepisy prawa.


Posiadacie Państwo prawo do:

  1. żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (wyłącznie w zakresie, w którym obowiązek przetwarzania nie wynika z przepisów prawa) lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych;

  2. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, prawo do jej cofnięcia; w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego;

  4. informacji, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych;

  5. informacji o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, jeżeli ma to miejsce, w tym o profilowaniu.

 

Powiadom znajomego