Wymeldowanie z pobytu stałego
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | zameldowanie |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Spraw Obywatelskich |
Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Wymeldowanie z pobytu stałego
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2018 r. poz. 1382 ze zmianami);
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2017 r. poz. 2411 ze zmianami)
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Obywatelskich, ul. św. Jana 4, 95-200 Pabianice
pokój nr 3, tel. +48 42 22 54 614
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00
Wymagane dokumenty
- druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” wypełniony i podpisany przez stronę;
- do wglądu:
- dowód osobisty osoby wymeldowującej się lub inny dokument stwierdzający tożsamość;
Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Wydział Spraw Obywatelskich, ul. św. Jana 4, 95-200 Pabianice
Termin realizacji
Na bieżąco.
Sposób załatwienia sprawy
Załatwienie sprawy meldunkowej w formie wymeldowania z pobytu stałego następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu druku meldunkowego.
Opłaty
Za dokonanie wymeldowania opłaty skarbowej nie pobiera się.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje
Druk „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” można pobrać w pokoju nr 3 (parter, ul. św. Jana 4).