Ustalenie numeru porządkowego dla budynku
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | inne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Gospodarki Nieruchomościami |
Karta usługi publicznej
Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Ustalenie numeru porządkowego dla budynku
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice
II piętro, lokal nr 7, tel. +48 42 22 54 617
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00
Wymagane dokumenty
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego dla budynku z załącznikami.
- Mapa z wrysowanym budynkiem będącym przedmiotem wniosku
Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice, II piętro, lokal nr 7.
Odbiór dokumentów: Korespondencja dostarczana za pośrednictwem poczty lub doręczycieli Urzędu Miejskiego w Pabianicach bądź odbiór w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice, II piętro, lokal nr 7.
Termin realizacji
Do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
Sposób załatwienia sprawy
Pisemne zawiadomienie o ustaleniu nowego numeru porządkowego.
Opłaty
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Dodatkowe informacje
- Wskazane jest podanie we wniosku kontaktowego numeru telefonicznego wnioskodawcy.
- Wniosek o ustalenie numeru porządkowego został ustalony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.