W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Ustalenie numeru porządkowego dla budynku

XML

Szczegóły

Kategoria sprawy Inne

Komórka odpowiedzialna Wydział Gospodarki Nieruchomościami

Treść

Karta usługi publicznej
Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Urzędu Miejskiego w Pabianicach


Ustalenie numeru porządkowego dla budynku


Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne.

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice
II piętro, lokal nr 7, tel. +48 42 22 54 617
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego dla budynku z załącznikami.
  2. Mapa z wrysowanym budynkiem będącym przedmiotem wniosku


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice, II piętro, lokal nr 7.
Odbiór dokumentów: Korespondencja dostarczana za pośrednictwem poczty lub doręczycieli Urzędu Miejskiego w Pabianicach bądź odbiór w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice, II piętro, lokal nr 7.

Termin realizacji
Do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.

Sposób załatwienia sprawy
Pisemne zawiadomienie o ustaleniu nowego numeru porządkowego.

Opłaty
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.

Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.

Dodatkowe informacje

  1. Wskazane jest podanie we wniosku kontaktowego numeru telefonicznego wnioskodawcy.
  2. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego został ustalony w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.




Załączniki

Wniosek pdf, 61 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane