W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
Podział zamówień publicznych ze względu na szacunkową wartość stosowany do dnia 31.12.2020 r.:
do 30000 euro,
powyżej 30000 euro.
Podział zamówień publicznych ze względu na szacunkową wartość stosowany od dnia 1.01.2021 r.:
do 130000 zł,
powyżej 130000 zł.
Format daty w polu "Data publikacji od" jest nieprawidłowy
Format daty w polu "Data publikacji do" jest nieprawidłowy
Zamówienie na : usługę polegającą na wykonaniu opracowania pt. „Program Rewitalizacji Pabianic – kompleksowa podstawa wyprowadzania zdegradowanych obszarów miasta ze stanu kryzysu” wraz z przeprowadzeniem analiz, diagnozą i konsultacjami społecznymi oraz
decyzją właściwych organów w sprawie konieczności (lub jej braku) sporządzenia strategicznej oceny
oddziaływania na środowisko
Biuro Obsługi Interesantów, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16
Zamówienie na : odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych Miasta Pabianice w okresie od 01 kwietnia 2017 r. do 31 grudnia 2019 r.
Miasto Pabianice / Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach
Tryb zamówienia
zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia
usługi
Wartość zamówienia
do 30000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach, ul Gdańska 7, lub na adres mailowy: remikol@op.pl
Zamówienie na : opracowanie pełnej dokumentacji aplikacyjnej dla realizacji projektu „Poprawa efektywności wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej Gminy Miejskiej Pabianice” wraz z przygotowaniem stosownych wyjaśnień oraz aktualizacji dokumentacji podczas strategicznej, formalnej i merytorycznej oceny wniosku
Wydział Inwestycji i Eksploatacji, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. św. Jana 4 pokój nr 20
Zamówienie na : dostawę fabrycznie nowych niskoemisyjnych niskopodłogowych autobusów hybrydowych klasy maxi dla komunikacji miejskiej (dialog techniczny)
Wydział Ochrony Środowiska, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. św. Jana 4 pokój nr 22
Zamówienie na : zapewnienie całodobowej opieki lekarsko – weterynaryjnej nad zwierzętami w przypadku zdarzeń drogowych z ich udziałem na terenie miasta Pabianice oraz opieki weterynaryjnej nad zwierzętami w Schronisku dla zwierząt w Pabianicach
Wydział Ochrony Środowiska, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. św. Jana 4 pokój nr 22
Zamówienie na : świadczenie usług weterynaryjnych polegających na sterylizacji/kastracji, usypianiu ślepych miotów oraz leczeniu kotów z terenu miasta Pabianice
Wydział Ochrony Środowiska, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. św. Jana 4 pokój nr 22
Zamówienie na : odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych Miasta Pabianice w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2019 r.
Biuro Obsługi Interesantów, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16
Zamówienie na : pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano - montażowymi dla zadania polegającego na przebudowie i rozbudowie północnej części istniejącego budynku kuchni i pralni szpitala w związku ze zmianą sposobu użytkowania na warsztaty terapii zajęciowej i archiwum zakładowe