W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu i odpadów zawierających azbest z terenu Miasta Pabianice w roku 2017

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na usuwanie i unieszkodliwianie azbestu i odpadów zawierających azbest z terenu Miasta Pabianice w roku 2017
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Miasto Pabianice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia do 30000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Wydział Ochrony Środowiska, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. św. Jana 4 pokój nr 21
rozstrzygnięcie
Informacje dostępne w załączniku

Załączniki

Informacja pdf, 76 kB

Powiadom znajomego