W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

101/2011/P

Zarządzenie Nr 101/2011/P Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 12 lipca 2011 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru oferty w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego do kwot określonych w przepisach wydanych
na podst. art.11 ust.8 w ustawie prawo zamówień publicznych na wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości dla potrzeb Gminy Miejskiej Pabianice niezbędnych do naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej tj. przebudowa ulicy Karniszewickiej na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. Lutomierskiej w Pabianicach

Załączniki

Powiadom znajomego