W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

344/2009/V

Zarządzenie Nr 344/2009/V Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 29 grudnia 2009 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do oceny i wyboru oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę o wartości nie przekraczającej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek

Załączniki

Powiadom znajomego