W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Biuro Obsługi Interesantów

Biuro Obsługi Interesantów

95-200 Pabianice
ul. Zamkowa 16
parter, pokój nr 5

tel.: +48 42 22 54 665
fax: +48 42 22 54 669
 

Sekretariat Prezydenta Miasta prowadzi obsługę interesantów przy pomocy Biura Obsługi Interesantów (stosującego symbol SPM-II) do zadań którego należy w szczególności:

  1. zapewnienie sprawnej obsługi interesantów poprzez:
    1. udzielanie informacji o zakresie działania Urzędu, procedurach załatwiania spraw oraz wydawanie niezbędnych dokumentów,
    2. przyjmowanie dokumentów składanych przez interesantów, rejestrowanie spraw oraz niezwłoczne przekazywanie ich do właściwych Wydziałów,
    3. wydawanie interesantom dokumentów przygotowanych przez Wydział;
  2. pełnienie funkcji kancelarii ogólnej w Urzędzie;
  3. przyjmowanie i przekazywanie do obiegu korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
  4. wysyłanie korespondencji wychodzącej z Urzędu;
  5. obsługa tablicy ogłoszeń i prowadzenie ewidencji obwieszczeń i ogłoszeń;
  6. prowadzenie rejestru ofert składanych w ramach zamówień publicznych organizowanych przez Wydziały na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Biurem Obsługi Interesantów kieruje kierownik Sekretariatu Prezydenta Miasta.

Powiadom znajomego