W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Uchwała nr XX/272/07

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej Pabianice
z dnia
w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIV/316/04 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 22 września 2004r. w sprawie określenia zasad nabywania nieruchomości na własność Gminy Miejskiej Pabianice ich zbywania, zamiany i darowizny, zbywania lokali mieszkalnych i użytkowych, oddawania nieruchomości w trwały zarząd,obciążania prawami rzeczowymi ograniczonymi,użyczenia, wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata
status uchwały nieobowiązująca
Uwagi traci moc Uchwałą Nr XLVII/481/22 z dnia 25.05.2022 r.
Uchwała opublikowana w
Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego z dnia poz. 521

Załączniki

Powiadom znajomego