W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Podnajem lokalu użytkowego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy lokale mieszkaniowe, użytkowe i garaże
Komórka odpowiedzialna Wydział Spraw Lokalowych

Treść

Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Lokalowych - Referatu Spraw Lokalowych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach


Podnajem lokalu użytkowego


Podstawa prawna
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.)
Zarządzenie Nr 281/2011/P Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 20 grudnia 2011 r. w sprawie: zasad najmu oraz ustalenia opłat za lokale użytkowe stanowiące własność Gminy Miejskiej Pabianice - pozostające w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej zmienione Zarządzeniem Nr 79/2012/P Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 18 kwietnia 2012 r. zmieniającym Zarządzenie Nr 281/2011/P Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 20 grudnia 2011 r. w sprawie: zasad najmu oraz ustalenia opłat za lokale użytkowe stanowiące własność Gminy Miejskiej Pabianice - pozostające w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz Zarządzeniem Nr 184/2013/P Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 30 sierpnia 2013 r. zmieniającym Zarządzenie Nr 281/2011/P Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 20 grudnia 2011 r. w sprawie: zasad najmu oraz ustalenia opłat za lokale użytkowe stanowiące własność Gminy Miejskiej Pabianice - pozostające w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej.

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Lokalowych, Referat Spraw Lokalowych, 95-200 Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33
pokój nr 10, tel. +48 42 22 54 634, faks + 48 42 22 54 602
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 12.00 i 14.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  • podanie najemcy lokalu użytkowego oraz osoby ubiegającej się o podnajem,
  • opcjonalnie (do wglądu) odpowiednie dokumenty potwierdzające podawane dodatkowo informacje,
  • dokumenty tożsamości wnioskodawców (do wglądu).


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów

Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Spraw Lokalowych – Referat Spraw Lokalowych, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój 10
Odbiór dokumentów: odpowiedź na podanie przesyłana na adres korespondencyjny lub do odbioru osobistego w Wydziale Spraw Lokalowych - Referacie Spraw Lokalowych, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój 10.

Termin realizacji
Informacja o wyrażeniu zgody bądź odmowie wyrażenia zgody na podnajem lokalu użytkowego udzielana jest w terminie do 30 dni od daty złożenia dokumentów. W przypadku konieczności prowadzenia postępowania wyjaśniającego, termin rozpatrzenia wniosku może zostać przedłużony.

Sposób załatwienia sprawy
Udzielenie pisemnej odpowiedzi na podanie.

Opłaty
Brak.

Tryb odwoławczy
Sprawy sporne rozpatruje Prezydent Miasta Pabianic lub upoważniony Zastępca Prezydenta Miasta Pabianic.

Dodatkowe informacje
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.




Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane