Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | akta stanu cywilnego |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Urząd Stanu Cywilnego |
Karta usługi publicznej
Urzędu Stanu Cywilnego
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
Podstawa prawna
Art. 36 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r., Nr 161, poz. 1688 ze zmianami)
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Św. Jana 4, 95-200 Pabianice
pokój nr 10, tel. +48 42 22 54 623
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00
Wymagane dokumenty
Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego
Zupełny odpis aktu stanu cywilnego stanowiący podstawę uzupełnienia - opłacony opłatą skarbową dla osób urodzonych poza Pabianicami
Dokument tożsamości, do wglądu
Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Urząd Stanu Cywilnego, ul. Św. Jana 4
Termin realizacji
Niezwłocznie.
Sposób załatwienia sprawy
Decyzja, na podstawie której wprowadzona zostaje wzmianka dodatkowa w akcie stanu cywilnego.
Opłaty
Za sprostowanie oczywistego błędu pisarskiego opłata w wysokości 39 zł.
Opłatę skarbową uiszcza się w kasie USC (ul. Św. Jana 4, pokój nr 10) lub na konto Urzędu Miejskiego
Santander Bank S.A. 43 1090 1304 0000 0001 5606 2327
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Łódzkiego w Łodzi za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Pabianicach w terminie 14 dni od otrzymania decyzji.
Dodatkowe informacje
Złożone dokumenty nie podlegają zwrotowi.
Uzupełnienie następuje na podstawie zupełnych odpisów aktu stanu cywilnego.