W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Uzyskanie zaświadczenia o wielkości użytków rolnych

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy podatki, opłaty
Komórka odpowiedzialna Wydział Podatków i Opłat Lokalnych

Karta usługi publicznej
Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

Uzyskanie zaświadczenia o wielkości użytków rolnych

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 2383 ze zm.),
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 2111)

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice
pokój nr 15, tel. +48 42 22 54 640, +48 42 22 54 646
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia wraz z podaniem w jakiej sprawie i przed jakim organem zostanie wykorzystany – druk dostępny w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych, pok. 15, na stronie internetowej urzędu (do pobrania jako załącznik do niniejszej karty) lub podanie odręczne.

Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 (przekazanych korespondencyjnie) i Referat Podatków i Opłat Lokalnych pokój 15 ul. Zamkowa 16 lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP na adres skrytki: /1311aholak/SkrytkaESP (wymagany podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpis potwierdzony profilem zaufanym ePUAP). 
Odbiór dokumentów: Korespondencja przekazywana za pośrednictwem poczty, doręczycieli UMP lub na żądanie podatnika odbiór osobisty w pok. nr 15 bądź elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.

Termin realizacji
Do 7 dni.

Sposób załatwienia sprawy
Wydanie zaświadczenia.

Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17,00 zł. z uwzględnieniem zwolnień zawartych w ustawie o opłacie skarbowej.
Opłatę skarbową uiszcza się w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, (poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 15.00, wtorek: 8.00 – 16.00, piątek: 8.00 – 14.00) lub na konto w banku obsługującym Urząd Miejski w Pabianicach nr: 43 1090 1304 0000 0001 5606 2327.

Tryb odwoławczy
Brak.

Dodatkowe informacje
Brak.

Załączniki

Wniosek pdf, 53 kB

Powiadom znajomego