W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Zaświadczenie

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy architektura, budownictwo, zagospodarowanie przestrzenne
Komórka odpowiedzialna Wydział Urbanistyki

Karta usługi publicznej
Wydziału Urbanistyki
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Zaświadczenie o rewitalizacji

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Urbanistyki, ul. Tadeusza Kościuszki 22/26, 95-200 Pabianice
piętro I, tel. +48 42 22 54 638, +48 42 22 54 604
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o wydanie zaświadczenia – druk dostępny w Wydziale Urbanistyki lub na stronie internetowej Urzędu;
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej – jeśli taka jest wymagana.

Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Urbanistyki, ul. Tadeusza Kościuszki 22/26
Odbiór dokumentów: Wydział Urbanistyki, ul. Tadeusza Kościuszki 22/26. Na prośbę wnioskodawcy zaświadczenie zostanie wysłane pocztą za potwierdzeniem odbioru.

Termin realizacji
Standardowo sprawa załatwiana jest w terminie maksymalnie 7 dni.

Sposób załatwienia sprawy
Zaświadczenie.

Opłaty
Opłata skarbowa – 17 zł za wydanie zaświadczenia.
Opłatę skarbową uiszcza się w Wydziale Urbanistyki, ul. Tadeusza Kościuszki 22/26, I piętro (w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 16.00, wtorek: 8.00 – 17.00, piątek: 8.00 – 15.00), w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, parter (poniedziałek, środa, czwartek 8.00 – 15.00, wtorek 8.00 – 16.00, piątek 8.00 – 14.00) lub na konto: VeloBank S.A. nr 58 1560 0013 2473 5210 8000 0002.

Tryb odwoławczy
W przypadku odmowy wydania zaświadczenia przysługuje zażalenie na postanowienie, które wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Prezydenta Miasta Pabianic w terminie 7 dni od daty jego doręczenia.

Dodatkowe informacje
Brak.

Załączniki

Powiadom znajomego