W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Zgoda na przejście - przejazd przez działki będące własnością Gminy Miejskiej Pabianice w celu dostępu do drogi publicznej

XML

Szczegóły

Kategoria sprawy Gospodarowanie nieruchomościami gminnymi

Komórka odpowiedzialna Wydział Gospodarki Nieruchomościami

Treść

Karta usługi publicznej
Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Urzędu Miejskiego w Pabianicach


Zgoda na przejście – przejazd przez działki będące własnością Gminy Miejskiej Pabianice w celu dostępu do drogi publicznej


Podstawa prawna
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice
II piętro, lokal nr 7, tel. +48 42 22 54 650
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  • Wniosek właściciela nieruchomości, która nie posiada prawnego dostępu do drogi publicznej
  • Załączniki:
    • mapa sytuacyjna z zaznaczeniem proponowanego przejazdu do drogi publicznej,
    • dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do nieruchomości, która nie posiada dostępu do drogi publicznej.


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów

Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice, II piętro, lokal nr 7.
Odbiór dokumentów: Korespondencja dostarczana za pośrednictwem poczty lub doręczycieli Urzędu Miejskiego w Pabianicach bądź odbiór w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice, II piętro, lokal nr 7.

Termin realizacji
Do 30 dni od daty zgromadzenia pełnej dokumentacji.

Sposób załatwienia sprawy

  1. Pisemna zgoda o możliwości przejazdu przez działki będące własnością Gminy Miejskiej Pabianice w celu dostępu do drogi publicznej.
  2. W przypadku braku zgody – pismo kończące sprawę.


Opłaty

Brak.

Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.

Dodatkowe informacje
Dokumenty uzyskiwane w postępowaniu:

  • wypis i wyrys z tekstu planu zagospodarowania przestrzennego dla wnioskowanych działek
  • badanie ksiąg wieczystych urządzonych dla nieruchomości stanowiących własność Gminy objętych wnioskiem,
  • wizja w terenie.



Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane