W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Uzyskanie zgody na wycięcie drzew i krzewów na terenach będących własnością Gminy Miejskiej Pabianice

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy gospodarowanie nieruchomościami gminnymi
Komórka odpowiedzialna Wydział Gospodarki Nieruchomościami

Karta usługi publicznej
Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Urzędu Miejskiego w Pabianicach

 

Uzyskanie zgody na wycięcie drzew i krzewów na terenach będących własnością Gminy Miejskiej Pabianice

 

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice
II piętro, lokal nr 7, tel. +48 42 22 54 650
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty

  • Wniosek inwestora zawierający:
    • opis drzew i krzewów planowanych do wycięcia (ilość, gatunek, obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm od ziemi),
    • powód zamierzonego wycięcia wnioskowanych drzew i krzewów.
  • Załączniki:
    • mapa sytuacyjna z zaznaczeniem drzew planowanych do wycięcia,
    • w przypadku złożenia wniosku przez przedstawiciela inwestora, należy dołączyć pisemne upoważnienie inwestora,


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice, II piętro, lokal nr 7.
Odbiór dokumentów: Korespondencja dostarczana za pośrednictwem poczty lub doręczycieli Urzędu Miejskiego w Pabianicach bądź odbiór w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, ul. Tadeusza Kościuszki 18, 95-200 Pabianice, II piętro, lokal nr 7.

Termin realizacji
Do 30 dni od daty zgromadzenia pełnej dokumentacji.

Sposób załatwienia sprawy

  1. Pisemna zgoda o możliwości wycięcia drzew i krzewów na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice.
  2. W przypadku braku zgody - pisemna odmowa na wnioskowaną wycinkę drzew i krzewów kończąca sprawę.


Opłaty
Brak.

Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.

Dodatkowe informacje
Brak.

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego