W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Umieszczenie reklamy na nieruchomości będącej własnością Miasta Pabianic

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy działalność gospodarcza
Komórka odpowiedzialna Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych

Treść

Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach


Umieszczenie reklamy na nieruchomości będącej własnością Miasta Pabianic


Podstawa prawna
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.),
Zarządzenie Prezydenta Miasta Pabianic Nr 24/2020/P z dnia 13 lutego 2020 r. w sprawie zasad umieszczania reklam na gruncie, obiektach i urządzeniach stanowiących własność Miasta Pabianic oraz pobierania opłat z tego tytułu.

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16,
tel. +48 42 22 54 631
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 12.00, 13.00 – 16.00
wtorek: 8.00 – 12.00, 13.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 12.00, 13.00 – 15.00

Przerwa codziennie w godz. 12.00 – 13.00

Wymagane dokumenty

  • wniosek o umieszczenie reklamy na nieruchomości będącej własnością Miasta Pabianic - do pobrania w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych lub na stronie internetowej Urzędu (załączniki - wniosek).
  • załączniki:
    • projekt graficzny reklamy umiejscowiony na obiekcie, z uwzględnieniem treści, kształtu, kolorystyki, materiału, z którego będzie zrobiona plansza reklamowa, wymiarów opisu sposobu montażu,
    • mapka do celu umiejscowienia reklamy - w przypadku reklamy wolnostojącej umieszczonej na stelażu, (Wydział Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Pabianicach ul. Tadeusza Kościuszki 25),
    • zgoda Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, jeśli reklama będzie umieszczona w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej.


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesantów, Pabianice, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16.
Odbiór dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16.

Termin realizacji
30 dni.

Sposób załatwienia sprawy
Umowa na umieszczenie reklamy.

Opłaty
Wysokość opłaty za umieszczenie reklamy wynika z podpisanej umowy. Opłatę należy wpłacić w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, (poniedziałek – piątek 8.00 – 15.00, I piętro) lub na konto: GETIN NOBLE BANK S.A. nr 31 1560 0013 2473 5210 8000 0003.

Tryb odwoławczy
Brak.

Dodatkowe informacje
Reklamami umieszczanymi w pasie drogowym (dla ulic i dróg komunalnych) zajmuje się Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1.
Reklamami umieszczanymi na budynkach, w których funkcjonują Wspólnoty Mieszkaniowe zajmuje się Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, ul. Warzywna 6.




Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane