Umieszczenie reklamy na nieruchomości będącej własnością Miasta Pabianic
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | działalność gospodarcza |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych |
Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Umieszczenie reklamy na nieruchomości będącej własnością Miasta Pabianic
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.),
Zarządzenie Prezydenta Miasta Pabianic Nr 28/2023/P w sprawie zasad umieszczania reklam na gruncie, obiektach i urządzeniach stanowiących własność Miasta Pabianic oraz pobierania opłat z tego tytułu, zmienione Zarządzeniem nr 207/2023/P Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 28 czerwca 2023 r.
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16,
tel. +48 42 22 54 631
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00-16.00
wtorek: 8.00-17.00
piątek: 8.00-15.00
Wymagane dokumenty
- wniosek o umieszczenie reklamy na nieruchomości będącej własnością Miasta Pabianic - do pobrania w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych lub na stronie internetowej Urzędu (załączniki - wniosek).
- załączniki:
- projekt graficzny reklamy umiejscowiony na obiekcie, z uwzględnieniem treści, kształtu, kolorystyki, materiału, z którego będzie zrobiona plansza reklamowa, wymiarów opisu sposobu montażu,
- mapka do celu umiejscowienia reklamy - w przypadku reklamy wolnostojącej umieszczonej na stelażu, (Wydział Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Pabianicach ul. Tadeusza Kościuszki 25),
- zgoda Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, jeśli reklama będzie umieszczona w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej.
Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesantów, Pabianice, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16.
Odbiór dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16.
Termin realizacji
30 dni.
Sposób załatwienia sprawy
Umowa na umieszczenie reklamy.
Opłaty
Wysokość opłaty za umieszczenie reklamy wynika z podpisanej umowy. Opłatę należy wpłacić w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, (poniedziałek – piątek 8.00 – 15.00, I piętro) lub na konto: Santander Bank Polska S.A.: 16 1090 1304 0000 0001 5606 2328.
Tryb odwoławczy
Brak.
Dodatkowe informacje
Reklamami umieszczanymi w pasie drogowym (dla ulic i dróg komunalnych) zajmuje się Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1.
Reklamami umieszczanymi na budynkach, w których funkcjonują Wspólnoty Mieszkaniowe zajmuje się Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, ul. Warzywna 6.