Uzyskanie zaświadczenia dotyczącego wpisu w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Pabianic
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | działalność gospodarcza |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych |
Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Uzyskanie zaświadczenia dotyczącego wpisu w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Pabianic
Podstawa prawna
Art. 217 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.),
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111).
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16, tel. +48 42 22 54 631
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00–12.00, 13.00–16.00
wtorek: 8.00–12.00, 13.00–17.00
piątek: 8.00–12.00, 13.00–15.00
Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego wpisu w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Pabianic – do pobrania w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych lub na stronie internetowej Urzędu.
Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesantów, Pabianice, ul. Zamkowa 16 lub Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16.
Odbiór dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, Pabianice, ul. Gabriela Narutowicza 33, pokój nr 16.
Termin realizacji
7 dni.
Sposób załatwienia sprawy
Zaświadczenie.
Opłaty
Opłatę skarbową w wysokości 17 zł uiszcza się w Urzędzie Miejskim w Pabianicach, ul. Zamkowa 16, (poniedziałek–piątek 8.00–15.00, I piętro), w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych ul. Gabriela Narutowicza 33, pok. 14, lub na konto: Santander Bank Polska S.A.: 16 1090 1304 0000 0001 5606 2328.
Tryb odwoławczy
Brak.
Dodatkowe informacje
Brak.