Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora”
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | sprawy społeczne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych |
Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora”
Podstawa prawna
Uchwała Nr XXI/244/16 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 14 stycznia 2016 r. w sprawie przyjęcia programu „Pabianicka Karta Seniora” w brzmieniu nadanym Uchwałą Nr XLVI/577/17 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 19 września 2017 r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2017 r. poz. 4478).
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, ul. Gabriela Narutowicza 33,
95-200 Pabianice, pokój nr 11, tel. +48 42 22 54 688
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 16.00
wtorek: 8.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 15.00
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora” (druk dostępny w Wydziale Spraw
Społecznych i Gospodarczych, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 11
lub na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Pabianicach https://um.pabianice.pl/, w zakładce „Pabianicka Karta Seniora”). - Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość wnioskodawcy (do wglądu).
- Odbioru karty dokonuje wnioskodawca lub inna osoba na podstawie pisemnego upoważnienia, za okazaniem dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.
- Warunkiem wydania duplikatu „Pabianickiej Karty Seniora” jest:
- wniosek o wydanie duplikatu „Pabianickiej Karty Seniora”;
- zwrot karty uszkodzonej lub złożenie stosownego oświadczenia na piśmie o braku możliwości zwrotu karty.
Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych,
ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 11.
Odbiór dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych,
ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 11.
Termin realizacji
Dzień złożenia wniosku.
Sposób załatwienia sprawy
Wydanie pabianickiej karty seniora/odmowa wydania pabianickiej karty seniora (w przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych - art. 6 ust. 1 pkt a RODO).
Opłaty
Brak.
Tryb odwoławczy
Brak.
Dodatkowe informacje
- Pabianicka Karta Seniora wydawana jest osobom powyżej 60 roku życia, zamieszkałym na terenie Miasta Pabianic.
- Karta ma charakter osobisty i nie może być udostępniana innym osobom.
- W przypadku wystąpienia zmian mających wpływ na prawo do posiadania karty lub zmian danych zawartych w karcie, Senior zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tych zmian w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 11.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda wnioskodawcy – art. 6 ust. 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016). Wyrażenie zgody jest warunkiem wydania karty.