W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora”

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy sprawy społeczne
Komórka odpowiedzialna Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych

Karta usługi publicznej
Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych
Urzędu Miejskiego w Pabianicach


Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora”


Podstawa prawna
Uchwała Nr XXI/244/16 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 14 stycznia 2016 r. w sprawie przyjęcia programu „Pabianicka Karta Seniora” w brzmieniu nadanym Uchwałą Nr XLVI/577/17 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 19 września 2017 r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2017 r. poz. 4478).

Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, ul. Gabriela Narutowicza 33,
95-200 Pabianice, pokój nr 14, tel. +48 42 22 54 688
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 16.00
wtorek: 8.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 15.00

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o wydanie „Pabianickiej Karty Seniora” (druk dostępny w Wydziale Spraw
    Społecznych i Gospodarczych, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14
    lub na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Pabianicach https://um.pabianice.pl/, w zakładce „Pabianicka Karta Seniora”).
  2. Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość wnioskodawcy (do wglądu).
  3. Odbioru karty dokonuje wnioskodawca lub inna osoba na podstawie pisemnego upoważnienia, za okazaniem dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.
  4. Warunkiem wydania duplikatu „Pabianickiej Karty Seniora” jest:
    1. wniosek o wydanie duplikatu „Pabianickiej Karty Seniora”;
    2. zwrot karty uszkodzonej lub złożenie stosownego oświadczenia na piśmie o braku możliwości zwrotu karty.


Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych,
ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14.
Odbiór dokumentów: Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych,
ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14.

Termin realizacji
Dzień złożenia wniosku.

Sposób załatwienia sprawy
Wydanie pabianickiej karty seniora/odmowa wydania pabianickiej karty seniora (w przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych - art. 6 ust. 1 pkt a RODO).

Opłaty
Brak.

Tryb odwoławczy
Brak.

Dodatkowe informacje

  1. Pabianicka Karta Seniora wydawana jest osobom powyżej 60 roku życia, zamieszkałym na terenie Miasta Pabianic.
  2. Karta ma charakter osobisty i nie może być udostępniana innym osobom.
  3. W przypadku wystąpienia zmian mających wpływ na prawo do posiadania karty lub zmian danych zawartych w karcie, Senior zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tych zmian w Wydziale Spraw Społecznych i Gospodarczych, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice, pokój nr 14.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda wnioskodawcy – art. 6 ust. 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016). Wyrażenie zgody jest warunkiem wydania karty.



Załączniki

Powiadom znajomego