W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Udostępnienie informacji publicznej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy udostępnianie danych
Komórka odpowiedzialna Sekretariat Prezydenta Miasta

Karta usługi publicznej
Sekretariat Prezydenta Miasta
Urzędu Miejskiego w Pabianicach


Udostępnienie informacji publicznej


Podstawa prawna
Art. 116 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z poźn. zmn.)
Art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198)
Ustawa z dnia 29 lipca 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmn.)
Ustawa z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11, poz. 95 ze zmianami)
Ustawa z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86, poz. 960 ze zmianami)
Część IV § 29 Statutu Miasta Pabianic uchwalony uchwałą Nr VIII/56/03 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 26 lutego 2003 r.

Miejsce załatwienia sprawy
Sekretariat Prezydenta Miasta, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice
pokój nr 20, tel. + 48 42 22 54 615
w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00
wtorek: 8.00 - 17.00
piątek: 8.00 - 15.00

Wymagane dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Miejsce złożenia i odbioru dokumentów
Złożenie dokumentów: Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16 lub Sekretariat Prezydenta Miasta ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, pokój nr 20

Termin realizacji
Wniosek należy załatwić bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia wniosku. Termin załatwienia wniosku wymagającego postępowania wyjaśniającego może ulec przedłużeniu. O przyczynie niezałatwienia wniosku w terminie należy powiadomić wnioskodawcę, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia.

Sposób załatwienia sprawy
Odbiór osobiście przez wnioskodawcę, przesłanie informacji pocztą, za pośrednictwem gońców lub pocztą elektroniczną na wskazany adres.

Opłaty
Urząd zastrzega prawo pobrania opłaty od informacji udostępnionych zgodnie z art. 15 ustawy o dostępie do informacji publicznej.

Tryb odwoławczy
Brak.

Dodatkowe informacje
Brak.


Wydanie 1/01.07.2011 r.


Powiadom znajomego