W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Administrowanie słupów i tablic do celów ogłoszeniowych zlokalizowanych na terenie miasta Pabianic

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na administrowanie słupów i tablic do celów ogłoszeniowych zlokalizowanych na terenie miasta Pabianic
Status zamówienia aktualne
Zamawiający Miasto Pabianice
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia do 130000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Biuro Obsługi Interesanta, Urząd Miejski w Pabianicach, ul. Zamkowa 16 lub za pośrednictwem poczty albo kuriera do siedziby Zamawiającego - Wydział Spraw Społecznych i Gospodarczych, ul. Gabriela Narutowicza 33, 95-200 Pabianice

Treść

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane