W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Petycja dotycząca rejestracji przebiegu sesji i komisji Rady Miejskiej oraz udostępnianie zapisu na stronie BIP i/lub na stronie internetowej www.um.pabianice.pl

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Przedmiot petycji Petycja dotycząca rejestracji przebiegu sesji i komisji Rady Miejskiej oraz udostępnianie zapisu na stronie BIP i/lub na stronie internetowej www.um.pabianice.pl
Numer petycji BRM.152.1.2016
Kategoria inne
Podmiot wnoszący Łódzka Koalicja na Rzecz Jawności
Data złożenia
Status załatwione

Informacja o sposobie załatwienia petycji

Petycja została rozpatrzona Uchwałą Nr XXXIV/439/16 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 29 grudnia 2016 r.
Rada Miejska w Pabianicach uznała petycję za bezzasadną.

Załączniki

Powiadom znajomego