W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

192/2009/V

Zarządzenie Nr 192/2009/V Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 17 sierpnia 2009 roku w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego do   kwot określonych w przepisach wydanych na podst. art.11 ust.8 w ustawie prawo zamówień publicznych na :
„OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA PRZEBUDOWĘ ULIC: PRÓŻNEJ, WSCHODNIEJ, ŻABIEJ, ŻURAWIEJ, WIERZBOWEJ, JANA PAWŁA II, ŚWIĘTOKRZYSKIEJ, WIDOK, PIĘKNEJ, SIENKIEWICZA, MODRZEWIOWEJ, DĘBOWEJ i PIETRUSIŃSKIEGO w PABIANICACH”.

Załączniki

Powiadom znajomego