W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

139/2005/IV

Zarządzenie Nr 139/2005/IV Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 26 października 2005 roku w sprawie powołania Komisji Przetargowej do czynności związanych z przeprowadzeniem II przetargów ustnych nieograniczonych na oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości gruntowych położonych w Pabianicach przy ul. Siennej 12, 14, 16, 18, ul. Siennej 20a, 20b, 22, ul. Siennej 24, 24a, 24b, 26.

Załączniki

Powiadom znajomego