W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Rejestr zarządzeń Prezydenta Miasta Pabianic wydanych w maju 2005 roku

Rejestr zarządzeń Prezydenta Miasta Pabianic wydanych w maju 2005 roku
Zarządzenie nrz dniaw sprawie
45/2005/IV 2005-05-02 szczegółowego podziału zadań, kompetencji i odpowiedzialności między Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta, Skarbnikiem Miasta, Sekretarzem Miasta i naczelnikami wydziałów Urzędu Miejskiego w Pabianicach.
46/2005/IV 2005-05-02 upoważnienia Zastępców Prezydenta Miasta Pabianic do składania oświadczeń woli w zakresie zarządu mieniem w imieniu gminy miejskiej Pabianice.
47/2005/IV 2005-05-02 powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60 000 EURO na likwidację barier architektonicznych w budynku Gimnazjum Nr 3 w Pabianicach, ul. 20-go stycznia 9/13.
48/2005/IV 2005-05-04 zmian w budżecie miasta Pabianic na 2005 r.
49/2005/IV 2005-05-04 zmian w budżecie miasta Pabianic na 2005 r.
50/2005/IV 2005-05-05 zmian w budżecie miasta Pabianic na 2005 r.
51/2005/IV 2005-05-05 zmiany Zarządzenia Nr 80/2004/IV Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 27 maja 2004 r. w sprawie procedury postępowania o udzielenie dotacji na wykonywanie zadań publicznych określonych ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, sposobu ich rozliczania oraz kontroli wykonywania zleconego zadania.
52/2005/IV 2005-05-06 ogłoszenia otwartego konkursu ofert na powierzenie i wspieranie organizacji wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z terenu Pabianic w 2005 roku.
53/2005/IV 2005-05-06 powołania Komisji Przetargowej do czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokalu użytkowego usytuowanego w budynku położonym na nieruchomości przy ul. Moniuszki 21 w Pabianicach wraz z oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowej części nieruchomości gruntowej.
54/2005/IV 2005-05-06 zmian w budżecie miasta Pabianic na 2005 r.
55/2005/IV 2005-05-09 zmian budżetu miasta Pabianic na 2005 rok.
56/2005/IV 2005-05-13 wydzierżawienia nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice.
57/2005/IV 2005-05-17 powołania Komisji Przetargowej do czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości zabudowanej położonej w Pabianicach przy ul. P. Skargi 35.
58/2005/IV 2005-05-19 powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60 000 EURO na wykonanie konserwacji i czyszczenia rowów melioracyjnych na terenie miasta Pabianice.
59/2005/IV 2005-05-19 zmian budżetu miasta Pabianic na 2005 rok.
60/2005/IV 2005-05-19 zmian w budżecie miasta Pabianic na 2005 r.
61/2005/IV 2005-05-19 powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60 000 EURO na dostawę materiałów komputerowych.
62/2005/IV 2005-05-25 ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów Szkoły Podstawowej Nr 1 oraz Przedszkoli Miejskich Nr 2 i 14 w Pabianicach.
63/2005/IV 2005-05-25 sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego nieruchomości nie zabudowanej położonej w Pabianicach przy ul. Szewskiej 1, stanowiącej własność Gminy Miejskiej Pabianice.
64/2005/IV 2005-05-25 powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60 000 EURO na : dostawę artykułów biurowych i papieru kserograficznego.
65/2005/IV 2005-05-27 powołania Miejskiego Zespołu Reagowania.

Powiadom znajomego