W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Ewidencja wniosków o udostępnianie informacji publicznej 2018 rok

Ewidencja wniosków o udostępnianie informacji publicznej 2018 rok
Lp.Przedmiot wnioskuData wpływu do UrzęduData zakończenia sprawy
1. Zastosowania w postępowaniach instytucji posiedzenia w trybie współdziałania. 4.01.2018 16.01.2018
2. Imprezy masowej 18/19 listopada 2017 r. 14.02.2018 28.02.2018
3. Programu wspierania przedsiębiorczości 19.02.2018 2.03.2018
4. Umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym dot. poprawy efektywności wykorzystania energii w budynkach użyteczności publicznej GMP 25.02.2018 28.02.2018
5. Posiadanych programów komputerowych i aplikacji 6.03.2018 8.03.2018
6. Poprawy efektywności energetycznej i umowy na konserwację oświetlenia ulicznego 24.02.2018 9.03.2018
7. Kosztów funkcjonowania urzędu za 2017 r. 19.03.2018 19.03.2018
8. Kopii dokumentów związanych z Pomnikiem Bojowników o Wyzwolenie Społeczne i Narodowe 29.03.2018 3.04.2018
9. Podmiotów świadczących usługi doradztwa podatkowego na rzecz miasta. 12.04.2018 18.04.2018
10. Umowy o partnerstwo publiczno-prywatne dot. projektu poprawy efektywności wykorzystywania energii w budynkach użyteczności publicznej GMP 15.04.2018 17.04.2018
11. Zatrudnienia w UMP. 24.04.2018 7.05.2018
12. Umowy na doradztwo podatkowe 8.05.2018 25.05.2018
13. Umowy z Simens sp. z o.o. 15.05.2018 16.05.2018
14. Realizacji art. 37a ust. 1 i art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 27 03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 22.05.2018 25.05.2018
15. Udostępniania odpłatnie majątku gminy do jednostek powiązanych, które nie są objęte obowiązkiem centralizacji rozliczeń VAT razem z gminą 28.05.2018 5.06.5018
16. Arkuszu organizacji SP Nr 14 8.06.2018 12.06.2018
17. Rozkładu komunikacji miejskiej 14.06.2018 21.06.2018
18. Możliwości popełniania przez nauczycieli lub wychowawców edukacyjnych przestępstw łapownictwa biernego lub czynnego 27.06.2018 4.07.2018
19. Sprawozdań finansowych MZP za 2016 i 2017 25.06.2018 3.07.2018
20. Powodów unieważnienia konkursu na dyrektora SP 14 3.07.2018 4.07.2018
21. Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych 10.07.2018 17.07.2018
22. Przetargów na obsługę prawną jednostki 17.07.2018 27.07.2018
23. Obsługi prawnej 18.07.2018 24.07.2018
24. Ośrodka kultury 17.07.2018 30.07.2018
25. Wydatków związanych ze stołówkami oraz wychowaniem dzieci niepełnosprawnych w latach 2007 - 2009 10.08.2018 21.08.2018
26. Parkomatów, ul. Łaskiej na odcinku Sz.Szeregi -Wiejska. 31.07.2018 21.08.2018
27. Treści wybranej oferty dotyczącej wyboru Agenta Emisji obligacji komunalnych dla Gminy Pabianice na kwotę 61.000.000 zł z dnia 26.07.2018 r. 4.09.2018 10.09.2018
28. Nieruchomości w Pawlikowicach składającej się z działek obręb 0016:
- 112/17-112/26,
- 111/3-111/8,
- 107/1,
- 109/1,
- 108/1,
- 106/1.2)
7.09.2018 14.09.2018
29. Systemu do odbywania głosowań jawnych za pomocą urządzeń umożliwiających sporządzenie i utrwalenie imiennego wykazu głosowań radnych. 2.11.2018 16.11.2018
30. Systemów:
1. do obsługi zamówień publicznych drogą elektroniczną,
2. elektronicznego obiegu dokumentów.
19.11.2018 12.12.2018
31. Wypełnienie ankiety. 27.12.2018 28.12.2018

1) Wnioski kierowane przez Urząd Miejski w Pabianicach o udostępnienie informacji publicznej

2) Wnioski o udostępnienie informacji publicznej przekazane wg właściwości


Powiadom znajomego