W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Informacja na temat ilości petycji kierowanych do Prezydenta Miasta Pabianic w 2022 roku

I N F O R M A C J A

sporządzona na podstawie art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach
(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 870).

W 2022 roku Prezydent Miasta Pabianic rozpatrzył cztery petycje na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach. Dotyczyły one:

  1. Petycja w sprawie zmiany trasy linii 263 odpowiedzi wnoszącemu udzielono 11 lutego 2022 r.
  2. Petycja w sprawie wykonania odwodnienia ulicy Skrajnej w Pabianicach odpowiedzi wnoszącemu udzielono 15 czerwca 2022 r.
  3. Petycja w sprawie projektu wykorzystania wód geotermalnych w Pabianicach na potrzeby zaspokojenia zapotrzebowania Miasta Pabianic w energię cieplną odpowiedzi wnoszącemu udzielono 27 października 2022 r.
  4. Petycja w sprawie utwardzenia ul. Husarskiej odpowiedzi wnoszącemu udzielono 30 września 2022 r.

Zarówno petycje, jak i treść udzielonych odpowiedzi zostały zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pabianicach.

Pabianice, 30 czerwca 2023 r.

 

 

 

Powiadom znajomego