W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Informacja na temat ilości petycji kierowanych do Prezydenta Miasta Pabianic w 2018 roku

I N F O R M A C J A

sporządzona na podstawie art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach
(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 870).


W 2018 roku Prezydent Miasta Pabianic rozpatrzył jedną petycję. Dotyczyła ona zorganizowania kociarni miejskiej w Pabianicach. Petycja została rozpatrzona na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy o petycjach. W dniu 11 czerwca 2018 r. udzielono odpowiedzi wnoszącemu petycję informując o sposobie załatwienia sprawy.

Zarówno petycja, jak i treść udzielonej odpowiedzi zostały zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Pabianicach.

Pabianice, 28 czerwca 2019 r.




Powiadom znajomego