W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

90/2005/IV

Zarządzenie Nr 90/2005/IV Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 3 sierpnia 2005 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonych  poniżej 60 000 EURO na: LIKWIDACJĘ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 3 PABIANICE UL. 20 STYCZNIA 9/13.

Załączniki

Powiadom znajomego