W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Pabianicach


ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice


tel.: +48 42 22 54 600
fax: +48 42 22 54 669


e-mail: poczta@um.pabianice.pl


NIP: 731 10 02 565
REGON: 000 516 910

Samodzielne stanowisko głównego specjalisty ds. rewitalizacji

Główny specjalista ds. rewitalizacji
Marta Baśko

95-200 Pabianice
ul. św. Jana 10
II piętro, pokój nr 20

tel.: +48 42 22 54 620
fax: +48 42 22 54 669

Do zadań Samodzielnego stanowiska głównego specjalisty ds. rewitalizacji (stosującego symbol RW) należy w szczególności:

  1. przygotowanie dokumentacji dotyczącej przystąpienia do sporządzenia Miejskiego Programu Rewitalizacji (MPR) oraz konsultowanie projektów sporządzanych dokumentów z właściwymi podmiotami;

  2. koordynacja realizacji MPR oraz jego aktualizacji;

  3. współpraca z Komitetem Rewitalizacji w zakresie zadań i przedsięwzięć z obszaru rewitalizacji;
  4. koordynacja przedsięwzięć realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu oraz jednostki organizacyjne Miasta i inne podmioty na obszarach objętych MPR;

  5. monitorowanie efektów działań realizowanych na obszarach objętych MPR;

  6. podejmowanie działań w zakresie informacji i promocji MPR;

  7. współpraca z interesariuszami procesu rewitalizacji, w tym podmiotami prywatnymi i wspólnotami mieszkaniowymi;

  8. prowadzenie i koordynacja spraw związanych ze społeczno-gospodarczym aspektem rewitalizacji;

  9. inicjowanie i organizowanie inwestycji wspólnych w zakresie rewitalizacji oraz opracowanie umów z partnerami na ich realizację;

  10. przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, umów w trybie prawa zamówień publicznych dot. MPR;

  11. współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w celu realizacji zleconych zadań;

  12. przygotowywanie oraz sporządzanie niezbędnych sprawozdań wniosków i informacji z zakresu realizowanych zadań;

  13. wykonywanie innych zadań z obszaru rewitalizacji.

Powiadom znajomego